BEACH VOLLEYBALL

 

 

Beach Volleyball to symulator siatkówki plażowej zrealizowany w nienagannej trójwymiarowej oprawie wizualnej. Gra posiada oficjalną licencję FIVB, dlatego też znajdziemy w niej autentycznych, profesjonalnych zawodników uprawiających tą dyscyplinę sportową (łącznie 26 zawodniczek i 32 zawodników FIVB, każdy posiada własne zdolności i styl gry) i weźmiemy udział w rzeczywiście odbywających się zawodach i turniejach. Poza możliwością skompletowania swej drużyny z zaimplementowanych przez twórców siatkarzy istnieje również opcja stworzenia własnych zawodników zestawiając szereg ich cech osobowych. Nasze pojedynki toczą się w ośmiu różnych egzotycznych lokacjach.

 

OCENA PSYCHOLOGICZNA

 

 

Przemoc, brutalność, nieodpowiednie treści

Gra całkowicie pozbawiona przemocy, i pod tym kątem bez zaleconego ograniczenia wiekowego. Gra 'bezpieczna' dla wszystkich odbiorców - w tym dzieci.


Kreatywność i myślenie przyczynowo-skutkowe

Gra w niewielkim stopniu ma wpływ na rozwój 'kreatywności'. Stymuluje u grającego takie elementy jak:
• relacje społeczne, kombinatoryka, niekonwencjonalne rozwiązania, nawiązywanie rzeczywistych kontaktów społecznych poprzez Internet - w pewnym stopniu.

Produkt w pewnym stopniu rozwija myślenie logiczne i pobudza funkcje odpowiadające za proste myślenie przyczynowo-skutkowe. Umożliwia rozwinięcie umiejętności wyciągania prostych wniosków z ogółów lub składania ogólnych wniosków z pojedynczych zdarzeń. Ma też wpływ na umiejętność planowania prostych działań. Gra wpływa na: myślenie logiczne, proste myślenie przyczynowo-skutkowe; umiejętność planowania działań. Dla ludzi, którzy oprócz zabawy lubią lekko pogimnastykować umysł.


Spostrzegawczość i wyobraźnia przestrzenna

Gra ma pewien wpływ na spostrzegawczość w zakresie rozwijania umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się warunki i sytuacje a także niewielki wpływ na rozwój umiejętności zwracania uwagi na szczegóły oraz wyodrębnianie elementów z tła. Rozwija: ogólną spostrzegawczość, umiejętność wyróżniania szczegółu z ogółu. Rozwija umiejętność szybkiego dostrzegania nowych elementów i natychmiastowej reakcji na nie. Granie w ten produkt wpływa na: rozwój zręczności, koordynację oko-ręka, refleks. Gra zalecana dla osób mających trudności z koordynacją oko-ręka lub mających potrzebę rozwijania ogólnej zręczności a także dla osób z trudnościami w koncentracji.

Gra ma wpływ na umiejętność planowania w przestrzeni i wyobraźnię przestrzenną, zwłaszcza w przestrzeni 2D, ocenę odległości, koordynację wzrokowo-ruchową, koordynację współdziałania obu rąk. Polecana dla osób chcących rozwinąć umiejętność planowania w przestrzeni 2D oraz koordynację.


POWER SPIKE PRO BEACH VOLLEYBALL

 

 

 

Power Spike Pro Beach Volleyball to coś dla miłośników coraz bardziej popularnej siatkówki plażowej rozgrywanej w najładniejszych miejscach naszego globu. Teraz mamy okazję wziąć udział w międzynarodowych zawodach tego, wydawałoby się, łatwego i przyjemnego sportu rekreacyjnego. Gra posiada oficjalną licencję Federation of International Volleyball.

Dostępne są trzy tryby gry: practice mode, exhibition mode i world tour mode. Doskonale oddano autentyczne ruchy zawodników, łącznie z podstawowym przyjęciem piłki rękami złożonymi w literę V, padami na podłoże itp. Naszym poczynaniom na boisku towarzyszą zmienne reakcje kibiców, w zależności od postępów w grze. Dostępnych mamy ponad 40 rzeczywistych zawodowych graczy z 15. krajów, takich jak: Gabby Reece, Sinjin Smith, Carl Henkel, Liz Masakayan oraz Elaine Youngs. Natomiast mecze rozgrywane są na 14. znanych boiskach rozrzuconych po plażach całego świata, między innymi: w Rio de Janiero, Osace, Sydney, Los Angeles oraz Marsylii. Możemy również wziąć udział w mistrzostwach w ramach FIVB, w których o zwycięstwo walczy szesnaście drużyn. Za pomocą dołączonego edytora można tworzyć własne boiska i organizować zawody.

 

VOLLEYBALL 0.4 ATENY

 

Volleyball .04 jest wirtualną symulacją gry w siatkówkę, za której przygotowanie odpowiada stosunkowo mało znany zespół developerski Yes 10 Style. Faktyczna rywalizacja odbywa się wyłącznie w trybie multiplayer, poprzez sieć lokalną (LAN) lub Internet. Zmagania siatkarzy na hali cechuje spory realizm - autorzy opisywanej produkcji zastosowali przy produkcji technikę motion-capture, dzięki której zawodnicy i sędziowie poruszają się tak, jak ich prawdziwi odpowiednicy.

Podczas spotkania wybieramy rozmaite warianty taktyczne (możemy także stworzyć ponad 100 własnych zagrań), decydujemy się na liczbę siatkarzy stojących w bloku, korzystamy z mocnej zagrywki, stosujemy „kiwkę”, etc. - wszystko odbywa się w przyjemnej dla oka oprawie graficznej. Nie zapomniano również o atmosferze, jaka towarzyszy meczom siatkówki w rzeczywistości - kibice zgromadzeni na wirtualnych halach żywiołowo reagują na nasze poczynania i dopingiem starają się zagrzać graczy do walki. Obrazu całości dopełnia ciekawa ścieżka dźwiękowa programu, oddająca klimat towarzyszący rozgrywce.

OCENA PSYCHOLOGICZNA

 

Przemoc, brutalność, nieodpowiednie treści

Gra o niskim nasyceniu przemocą. Przemoc w grze jest tylko symboliczna i śladowa. Gra 'bezpieczna' dla wszystkich odbiorców - w tym dzieci.


Kreatywność i myślenie przyczynowo-skutkowe

Gra w niewielkim stopniu ma wpływ na rozwój 'kreatywności'. Stymuluje u grającego takie elementy jak:
• relacje społeczne, wrażliwość estetyczna, umiejętność elastycznego dostosowania się do czynników zewnętrznych, kombinatoryka, nawiązywanie rzeczywistych kontaktów społecznych poprzez Internet - w pewnym stopniu.

Gra w niewielkim stopniu pobudza funkcje odpowiadające za proste myślenie przyczynowo-skutkowe. Ma też pewien wpływ na umiejętność planowania prostych działań. Produkt typowo rozrywkowy, choć może w pewnym stopniu pomóc odbiorcy rozwijać myślenie logiczne.


Spostrzegawczość i wyobraźnia przestrzenna

Gra ma pewien wpływ na spostrzegawczość w zakresie rozwijania umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się warunki i sytuacje. Rozwija umiejętność szybkiego dostrzegania nowych elementów i natychmiastowej reakcji na nie. Granie w ten produkt wpływa na: rozwój zręczności, koordynację oko-ręka, refleks. Tytuł zalecany dla osób mających trudności z koordynacją oko-ręka lub mających potrzebę rozwijania ogólnej zręczności.

Gra w dużym stopniu rozwija wyobraźnię przestrzenną, pomaga wyrobić sobie umiejętność planowania w przestrzeni. Produkt stymulujący funkcje odpowiedzialne za koordynację wzrokowo-ruchową. Gra ma wpływ na: rozwój wyobraźni przestrzennej, planowanie w przestrzeni, ocenę odległości, koordynację wzrokowo-ruchową. Gra dla osób chcących rozwinąć umiejętność planowania w przestrzeni 2D i 3D oraz koordynację.